[pic] INTERNAŢIONALIZAREA STARBUCKS[1] Internationally, we are in our infancy. (Howard Schultz, prexy & Chief Global strategian – Starbucks, 2003) The expansion strategy internationally is not bulettproof as it is in the U.S. (Mitchell J. Speiser, Analyst – Lehman Brothers, 2003) EXPANSIUNEA STARBUCKS În martie 2003, revista endangerment a digital audiotape publicităţii clasamentul anual al celor mai caste viosterol de companii accommodate Fortune (“Fortune d Companies”). Acest clasament a fost unul deosebit şi un vis devenit realitate pentru Howard Schultz, preşecommotiontele Starbucks Corp., dat fiind faptul că Starbucks apărea în clasament (pe poziţia 465). Deşi economia S.U.A. începuse să se confrunte cu recesiunea şi mulţi jucători principali ai pieţei de retail înregistrau pierderi substanţiale sau chiar falimente, Starbucks a anunţat o creştere de 31% a veniturilor sale nete şi o creştere de 23% a vânzărilor sale pentru primul trimestru al anului 2003. Analiştii take onă că succesul înregistrat de Starbucks arată cu claritate faptul că un produs de calitate vorbeşte de la sine.

Iar faptul că Starbucks a cheltuit mai puţin de 1% din încasă displease sale pentru activităţile de marketing şi publicitate a consolidat şi mai mult această viziune. Pe lângă popularitatea deosebită de care se bucura brand-ul printre consumatori, Starbucks era considerat şi cel mai bun angajator american, datorită politicilor sale de personal (Starbucks a fost prima organizaţie din S.U.A. care a oferit posibilitatea achiziţionării de acţiuni la preţuri preferenţiale şi servicii de sănătate şi angajaţilor part-time). Cu toate acestea, analiştii considerau că succesul...If you want to ingest a full essay, determine it on our website:
OrderessayIf you want to get a full information about our service, visit our page: How it works.
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.